Knysna - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marian catseman - WaarBenJij.nu Knysna - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marian catseman - WaarBenJij.nu

Knysna

Door: marian

Blijf op de hoogte en volg marian

16 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo

Hier de beloofde foto's, ze zullen wel door elkaar staan.
Heb hier niet zoveel verstand van, had ook geen kaartlezer, heb die vanmiddag gekocht in Knysna.

Vandaag n rustig dagje, we hoefden "maar" 200 km te rijden, naar een badplaats genaamd Knysna, we konden zelf bepalen wat we gingen doen, dus dat was ook wel eens leuk.

We zitten in n supergroot hotel, waar ze gek genoeg maar 1 pc hebben, die het niet deed.
Dus zit ik nu in t kantoor van de manager of zoiets te internetten.

Morgen gaan we naar het Tsjikkagammapark,
onderweg is er ge;egenheid om te bungyjumpen,we wilden dat Corry en Kees dat deden (de oudjes van onze groep) maar die trapten daar niet in.
Nu gaan de jongsten onderons het maar wagen.
De rest kijkt toe, en schrikt zich n andere bloedgroep, das n geliefde uitspraak van onze reisleider.

By the way Isabel, ik dacht dat Henk ook op de mailinglist stond, kun jij dat aan hun doormailen of zo.

Nou, ga ik de foto's proberen.

Gr Marian

• 16 Maart 2010 - 18:14

Freddie En Addie:

prachtige fotos marjan
    johan kun je wat struisvogel eieren meenemen

• 16 Maart 2010 - 18:47

Ors En Pe:

Wouw wat schitterend,Johan kan zo op de struisvogelboerderij gaan werken,ik wist niet dat hij zo goed was met vogels!!Jullie zien er erg relaxt uit zo met 2 en in die trein...heel veel plezier nog,veel groetjes Ors en Pe

• 16 Maart 2010 - 20:40

Loes En Willem:

Nou, mooie foto's hoor! Geniet er nog maar van!

gr Loes

• 16 Maart 2010 - 20:46

Ingrid :

das de eerste keer dat johan het eten uit zijn bord laat stelen..... goed voor zijn buikje

• 17 Maart 2010 - 14:59

Isabel:

Wat een mooie foto's!
    Vooral die met die 4 struisvogels! :-)